Vytvořili jsme interaktivní HbbTV aplikaci se spotřebitelským kvízem pro značku Magnum Ruby. Cílem kampaně bylo představit novou příchuť zmrzliny Magnum s čokoládovou polevou z kakaových bobů Ruby. Obsahem aplikace byl spotřebitelský kvíz se sběrem telefonních čísel pro následné vyhodnocení soutěže.
Společnost Unilever ve spolupráci s kreativní agenturou up brand activation využily pro prezentaci nového produktu interaktivní HbbTV aplikaci jako doplnění kampaně v TV a online. Pro vyšší zapojení diváků byl zvolen formát soutěžního kvízu.
Soutěžní kvíz byl inzerován red buttonem (ikonou) s grafikou Magnum a sdělením: „Soutěžte v kvízu o skvělé ceny!“ Přístup do HbbTV aplikace byl divákovi umožněn prostřednictvím reklamního formátu Switch-in, který se zobrazí bezprostředně po přepnutí na stanici. V průběhu zobrazení formátu Switch-in na obrazovce má divák možnost HbbTV aplikaci aktivovat stiskem červeného tlačítka na TV ovladači. Soutěžní kvíz obsahoval šest otázek, na každou otázku mohl soutěžící volit odpověď ze čtyř možností. Pro odpovídání na soutěžní otázky a následné vyplnění
telefonického kontaktu používal divák šipky, číslice a tlačítko OK na TV ovladači. Po zodpovězení všech otázek se objevila informace, kolik otázek soutěžící odpověděl správně. Následně mohl zadat do formuláře své telefonní číslo, potvrdit souhlas se zpracováním osobních údajů, kontakt odeslat a zúčastnit se tak slosování o jeden z Magnum boxů. Po skončení soutěže bylo ze všech účastníků, kteří správně odpověděli na všechny kvízové otázky, vylosováno 10 výherců Magnum boxu.